Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Algemene vragen over ToetsJeKennis.nl

Wij geloven in de voordelen van het digitaal toetsen en leren. Een effectieve en voordelige manier om snel en doeltreffend informatie op te nemen en over te dragen.
ToetsJeKennis.nl is hét platform voor professionals en liefhebbers die graag hun kennis toetsen en vaardigheden trainen. Als cursist bepaal je zelf waar, wanneer en in welk tempo je leert.
ToetsJeKennis.nl heeft altijd een actueel aanbod voor leergierige cursisten die graag hun kennis willen toetsen en vaardigheden trainen. Ons aanbod wordt zorgvuldig gekozen met iedere maand nieuwe trainingen.
Als je beschikt over een training, cursus en/of lesmateriaal voor een specifiek vakgebied, laat het ons dan weten. ToetsJeKennis.nl helpt je met het bereiken van je doelgroep geeft je de kans om inkomsten genereren met je training. Mocht je vragen hebben over hoe ToetsJeKennis.nl te werk gaat, neem dan even een kijkje bij de Meest gestelde vragen onder het kopje 'Vragen over trainer worden' of neem contact met ons op via het contactformulier onderaan de Meest gestelde vragen pagina.
Dat kan! Naast de betaalde online cursussen en oefenexamens, zijn er ook gratis oefenexamens beschikbaar die je kunt oefenen. Op deze manier kun je proeven van wat wij te bieden hebben.
Wij van ToetsJeKennis.nl staan altijd open voor ideeën, suggesties en feedback. Stuur je idee via de mail naar een van onze medewerkers.

Vragen over je account

Om oefenexamens te kunnen aanschaffen en toegang te hebben tot oefenexamens, moet je in het bezit zijn van een ToetsJeKennis.nl account. Deze kun je meteen aanmaken wanneer je een oefenexamen aanschaft.
Het kan zijn dat je wachtwoord of gebruikersnaam niet goed is ingevuld. Check of je Caps lock aan staat of vraag je wachtwoord op en ontvang een email met een nieuwe inlogcode. Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met onze helpdesk door middel van een telefoontje of mail.
Binnen je account heb je de mogelijkheid om je gebruikersnaam aan te passen. Ga na het inloggen naar "Mijn gegevens" om je gebruikersnaam aan te passen.
Binnen je account heb je de mogelijkheid om je wachtwoord te wijzigen. Ga na het inloggen naar "Mijn gegevens" om je wachtwoord te wijzigen.
Je e-mail en notificatie voorkeuren kun je beheren binnen je account. Ga naar "Mijn gegevens" om je voorkeuren bij te werken.
Ontbrekende mobiele aankoop
Als je een training hebt gekocht met iOS of Android, is het mogelijk dat de training niet is geregistreerd op je account. Stuur je aankoopbon naar support@ToetsJeKennis.nl om het probleem te laten verhelpen.
Meerdere e-mail accounts
Als je meerdere e-mailaccounts gebruikt, of een Facebook- of Google-account hebt, raden wij aan om te proberen aan te melden met het gekoppelde e-mailadres.
Onze website is geoptimaliseerd om te gebruiken in alle populaire Internet browsers. (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari, Opera)In sommige gevallen worden de resultaten bij het nakijken niet goed getoond of zijn de vragen maar gedeeltelijk of niet zichtbaar.Deze problemen komen het meest voor bij het gebruik van een verouderde Internet Explorer (8.0 en ouder). Wij raden aan om de nieuwste Internet Explorer browser te downloaden.

Vragen over oefenexamens

Dit verschilt per training en vakgebied. De meeste trainingen bestaan uit vragen, opdrachten, video’s en/of oefenexamens. Wanneer je op een training klikt, krijg je alle informatie te zien en weet je precies wat je kunt verwachten tijdens het oefenen en leren.
De examens oefen je online op onze website. Klik hiervoor bovenaan in de website op 'inloggen.' Zodra je bent ingelogd, kom je op je persoonlijke trainingspagina (MIJN OMGEVING) waar je je oefenexamen of online cursus/training kunt starten.
Zodra de betaling rond is, heb je direct toegang tot de oefenexamens.
Dit is afhankelijk van je training. Heb je oefenexamens gekocht, dan zit daar geen tijdslimiet aan vast. Deze kan je oefenen wanneer je wilt, zolang je de oefenexamens niet allemaal 2 x hebt gemaakt. Voor trainingen, samenvattingen of e-learning trajecten word duidelijk vermeld hoelang ze geldig zijn op de pagina van de training zelf.
Je kunt alleen inloggen op een bundel wanneer je hiervoor bent ingeschreven bij ToetsJeKennis.nl. Tijdens het kopen van een bundel, maak je direct een account aan waarmee je kunt inloggen op de website.
Bij het gebruik van een training kan je direct na aanmelding al beginnen. Je hebt een welkoms-email ontvangen waarin het zelfgekozen wachtwoord van je account wordt vermeld. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Check dan even je spam-box, hier kan hij in zijn beland.
Voltooi een betaling voor een training gemakkelijk en snel met iDeal, Creditcard of Paypal.
Na het volgen van een cursus of training ontvang je een certificaat van voltooiing.
ToetsJeKennis.nl verstrekt enkel oefenexamens te voorbereiding op de eindexamens. Eindexamens verzorgen wij niet, die moet je via een van de officiële kanalen aanvragen
Ja! Onze proefexamens worden gemaakt en beheerd door uisluitend de beste en erkende vakdocenten. Alle proefexamens, online cursussen, klassikale trainingen en webinars sluiten 100% aan op het uiteindelijke examen.
De 100% slaaggarantie houdt in dat als je niet geslaagd bent op het examen, je gratis eenmalig je training opnieuw kan activeren. Wij zijn ervan overtuigd dat onze trainingen van hoogwaardige kwaliteit zijn, dat je in één keer zou moeten kunnen slagen. Lukt dat onverhoopt niet, dan willen we je graag helpen. Het enige dat je dan hoeft te doen, is via je trainings omgeving het bewijs naar ons te sturen, zodat wij je account weer kunnen activeren.
We horen dat met name Internet Explorer browsers de nakijk-pagina niet vertoont, maar direct terug gaat naar de beginpagina van een examen. De oorzaak hiervan is onbekend, maar dit probleem is eenvoudig op te lossen door de browser van Google te gebruiken. Deze is eenvoudig hier te downloaden.Blijf je nog steeds last hebben van dit probleem in de Google Chrome browser, neem dan even contact met ons op.

Vragen over bestellingen en betalingen

Er zijn drie mogelijkheden om je training te kunnen betalen: iDeal, Creditcard of Paypal. Als je een van deze betaalmethoden gebruikt en betalen lukt alsnog niet, dan raden we aan om even contact met ons op te nemen.
Voltooi een betaling voor een bundel gemakkelijk en snel met iDeal, Creditcard of Paypal. Lukt dit niet? Neem dan even contact met ons op.
We staan uiteraard voor een 100% tevredenheid. Als je niet tevreden bent, dan krijg je natuurlijk je geld terug. Als je dit wilt, stuur dan je verzoek via ons contactformulier.
Als je een kortingscode hebt gekregen kun je die gebruiken bij het plaatsen van je bestelling. Voer je code in bij het veld "Kortingscode" en je korting wordt direct verrekend met je bestelling.
Hiervoor kun je het beste contact met ons opnemen. Ga hiervoor naar ons contactformulier of bel naar onze helpdesk op 085-2220285.

Vragen over trainer worden

Ja, aanmelden is geheel gratis en is mogelijk via de site of via direct contact. Daarnaast werven wij zelf trainers. Bij de aanmelding als trainer beoordelen wij de kwaliteit en de (commerciële) mogelijkheden.
Na aanmelding bij ToetsJeKennis.nl om trainer te worden vindt er een intake plaats. Als trainer geef je aan welke materialen en middelen je beschikbaar hebt om aan te bieden en voor welk vakgebied deze zijn. We begeleiden je met het ontwikkelen van proefexamens, e-learning en/of videotrainingen. Hierna wordt er een domein ingericht en wordt de content geplaatst. Het aanbod staat hierna beschikbaar voor cursisten. Je krijgt toegang tot een eigen omgeving voor beheer en administratie. Vervolgens wordt het domein beheerd, verder uitgebreid en geoptimaliseerd voor structurele inkomsten. Mocht je al content beschikbaar hebben, dan kunnen wij dat na je intake direct plaatsen.
Er zijn geen kosten verbonden aan het plaatsen van een training. Afhankelijk van de omvang en het materiaal bieden wij ondersteuning bij het beschikbaar maken van de content.
Wij voeren promotieactiviteiten uit voor de website en de verkoop van de producten. Dit gebeurt binnen het domein van de trainer. In de verdeling van omzet per werk van 50%-50% wordt rekening gehouden met de kosten voor een standaardpakket promotieactiviteiten. De kosten hiervoor bestaan uit online advertentiekosten (waaronder begrepen maar niet beperkt tot: Google Adwords, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter), overige promotiekosten (waaronder begrepen maar niet beperkt tot: radio, tv, print media), hosting van de website evenals de kosten van doorontwikkeling van de website en de database. Daarnaast rekenen we de kosten voor cursusmateriaal, locatiekosten, verzendkosten, examenkosten en ontwikkelingskosten van e-learning mee.
ToetsJeKennis.nl voert promotieactiviteiten uit voor de website en de verkoop van de producten. Dit gebeurt binnen het domein van de trainer. ToetsJeKennis.nl zorgt onder andere voor het plaatsen van advertenties (waaronder begrepen maar niet beperkt tot: Google Adwords, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter) en promotie via andere media (waaronder begrepen maar niet beperkt tot: radio, tv, print media).
Bij annulering verzorgen wij een terugbetaling. Deze annulering verwerken wij met de trainer in de administratie en de cursist heeft hierna geen toegang meer tot de trainer’s materiaal.
Als trainer heb je via het platform contact met cursisten (bijvoorbeeld via het forum of via de klantenservice). Daarnaast is er op vaste tijden (in overleg met de trainer) tijd voor de cursist om vragen te behandelen en feedback te vragen.

Staat je vraag er hierboven niet bij?

en gaat je vraag niet over de inhoud van een proefexamen?

Stel hem dan hieronder. Onze helpdesk probeert je zo snel mogelijk te helpen!